ŽENSKA, KI JI JE BILO DANO

 V četrtek je moja draga prijateljica Ljerka praznovala 97 rojstni dan! Čila, vedra, nasmejana, polna življenja je sprejemala voščila ter obljubljala, da bo živela še dolgo v enaki kondiciji, kot jo ima danes!




Že takrat, ko sem o njej napisala samostojno knjigo ŽENSKA, KI JI JE BILO DANO, sem si zaželela, da bi imela enako moč, enako voljo do življenja kot ona.
Upam, da mi to uspeva... 🙂

*



Ljerka knjige bere, jaz jih pišem.












Letos sem izdala dve, KJE JE OTROK? in KUHARSKE PRISMODARIJE ZA POBALINČKE IN BABICE.
Vesela in presrečna sem, ko tisti, ki ju že imajo, pravijo, da sta ''vredni greha''.
*
A ker čas ne stoji na miru, pišem že novo. Tudi ta bo govorila o stvareh, ki jih zelo dobro poznam.
Istočasno pa bo naslednje leto izšla še ena knjiga: v njej bodo zgodbe, ki sem jih zbirala v zadnjih 2 letih.
Vanjo sem uvrstila tudi te, ki ste mi jih poslali nekateri med mojimi FB - prijatelji.
*
V življenju je pač tako, da se je treba veseliti vsake minute, vsake ure, vsakega dne.
Ko smo stari 20 let, imamo časa ogromno na voljo, ko smo starejši ga je iz leta v leto - manj.
*
In kot kosila ne skuhamo zato, da bi hrana potem ostala na krožnikih, tudi knjig ne pišem zato, da bi se prašile v škatlah.
December je čas za obdarovanja. Če nimamo nikogar, obdarimo sebe. ❤
Naročilo:





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH