tudi jaz si ne morem kupiti čevljev



Jakobova zgodba
Tudi mene je današnja zgodba pretresla. Četudi zdaj, na starost, težko živim, je bilo tudi meni v mladosti z medom, mlekom in perjanico postlano.
Bila sva dva otroka partijskega veljaka in lepotice Krajevne skupnosti. Imeli smo veliko stanovanje blizu občinske zgradbe, potem smo kupili hišo na obrobju mesta in vikend v Kranjski gori…čeprav smo hodili smučat v sosednje države. Tudi v Francijo, v Tri doline.
Sestra je bila čuteča punca, nikoli nisem razumel, zakaj je toliko pomagala drugim. Ena zgodba mi je še posebej ostala v spominu.
Najbolj odštekano je bilo, ko smo šli po maturantsko opremo v Italijo.
Z mamo sta dolgo izbirali obleko in ko ji je ena dokončno ustrezala, je hotela še eno, a malo večjo številko in v drugi barvi.
Mama se je bunila, ker takšne obleke vseeno niso bile poceni. Na koncu je sestra dosegla svoje in domov sta odšli z dvema oblekama.
Nič nisem spraševal, jasno mi je postalo šele na plesu, ko sem zagledal njeno prijateljico v tisti drugi obleki.
Jaz- butec, sem stopil do nje in zahteval plačilo zanjo. A dobil nisem drugega kot nekaj krepkih sestrinih zmerljivk.
Zatožil sem jo mami, a je le pogoltnila slino. Fotr je bil že na tem, da naredi galamo, a ga je sestra ustavila. Pa tudi ne bi imelo smisla, saj je šla tista punca že domov.
Sestra je imela še enega prijatelja, za katerega smo dolgo mislili, da bo fant. Pojasnjevala je le, da ju druži zgolj prijateljstvo in pomoč pri študiju.
Ja, ni bila tako pametna kakor jaz, ta prijatelj ji je leta in leta nudil inštrukcije, da je diplomirala.
Po prvi plači je zanj vzela kredit na 2 leti. Za avto.
Rekla je, da bila toliko vredna njena diploma, ki je brez njegove pomoči ne bi bilo. Je pa imela kasneje, v življenju kar srečo. Denar se je nanjo kar lepil. Karkoli stori, zasluži, meni, ki sem deloven in šparoven pa polzi iz rok.
Po smrti staršev sem veliko podedoval. Ni bilo sreče z ženskami,vedno sem se zaljubil v napačno. Ena je bila poročena in sem ji naredil otroka. Mož se je strinjal,da ga obdržita,ker jih nista imela, a preživnina je bila sigurno ena najvišjih, kar jih je bil kdo deležen na tem koncu Slovenije.
Druga resna ženska je imela obrt, v kateri sem sodeloval, a na žalost pridelala je same pufe. Pokrili so se iz mojega premoženja.
Po mnenju odvetnika sem bil poponoma nesposoben ubraniti svoje premoženje. Pred kriminalisti in inšpektorji sem se posral in poplačal.
Tretja ženska je bila patološki tip. Noro ljubosumna. Kot invalidka je imela cele dneve čas zasledovati me in delati sranje, ni da ni, je bilo.
Še referentko pri poslu je obdolžila, da sexava, sramota do neba. Človek nima predstave kaj lahko naredi nekdo, ki ima voljo in čas nadlegovati in nagajati, potem pa veliko sposobnosti vse zanikati.
Moral sem prodati še tisto malo, kar je ostalo in se preseliti. Sedaj imam končno mir a živim v veliki revščini.
Slika raztrganih čevljev me je spodbudila, da Ti pišem in vse to povem.
Ja, ne najdem čevljarja, pri nas jih skorajda ni več, a novih si še dva meseca ne morem privoščiti.
Revščina je tudi takšna, draga gospa, da človeka neko obdobje ignorira, potem te objame z vso ''ljubeznijo'' in te ''srčno'' drži v svojih krempljih.
Navadil sem se skromnosti, a ni mi lahko.

Komentarji

  1. Ljudje pisrijo naj gremo na Karitas po pomoč.Sem šla in doživela ponizanje da mu ni para.Ali ljudje nosijo odslužena oblačila tja ker ne smejo metati v zabojnike ali pa poberejo odgovorni in tisti,ki razpolagajo z blagom,ki ga ne morejo prodati ali porabiti za svoje najdražje.Ničesar kar bi mi bilo prav ali kaj takšnega kot se nosi.na kupe moških rekelcev,ki že 20 let niso v uporabi ali kril.Naj bolna invalidna oseba doma nosi kostim bančne uslužbenke,ki je sicer zelo lep a uporaben toliko kot viteška oprema.
    Pred prazniki je običajno karitas zaprt,razvo tako RK in hrana ki za bolnika s zvišanim pritiskom in bolnim srečecem ter vneto slinavko ni primerna.Še ribjih konzerbv n tam.Bomo slovenci res pocrkali zaradi požrešnosti drugih.Gopspa,ki dela pri bogatašu mi je obljubila kovtre in jogije a jih je morala na zahtevo delodajalca skuriti,zrezati in uničiti celo kristalne kozarce,da se s tem nihče ni okoriszl.Kam plovemo? v popolno nečpvečnost ali pa je to naravna selekcijakdor more loviti ro bo sit,ostali pocrkamo od lakote, navkljub 41 letom delovne dobe v hlevu.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH