pofuklo

Ko sem šel pred mnogimi leti s punco na njen dom, na Vinico, je prišla k njim soseda stara čez 80 let.

Že na vratih je potarnala da ji je "pofuklo"in je padla kot je dolga in široka.
Nikakor mi ni šlo v glavo :"Tako stara pa tako potrebna, da je pred polno hišo ljudi priznala, da se ji je pofuklo, pa da je pri tem celo padla po tleh!''

''Sicer se pa res dobro drži za ta leta, a vseeno,'' sem modroval sam pri sebi.
Ko sem končno zbral pogum in omizju povedal, da se mi ne zdi prav, da stara gospa nespodobno govori, so se začeli na ves glas krohotati.
Potem so mi obrazložili ,da pofuklo pomeni, da ti spodrsne

 Kar nerodno mi je bilo, ko sem videl, kako sem se motil! Reva je padla, ker ji je spodrsnilo in ne zaradi nekakšne pohote!
Ti, ti Oto!
(Oto Nemanič)




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH