Skrivnosti, ki ne bi več smele boleti


Včasih me vprašajo, če sem zadovoljna, ker sodijo knjige iz trilogije Ogenj, rit in kače niso za igrače med najbolj brane. 

  Odgovorim, da sem, a še bolj sem vesela, da sem tiste, ki so knjige prebrali ali mi prisluhnili na literarnem srečanju, na nek način ''prebudila'' in so začeli znotraj družine, ki ji pripadajo, iskati lastne- družinske zgodbe.


Veste, te zgodbe so izjemno dragocene in neprecenljive, saj našim otrokom pomagajo ''graditi'' temelje za njihovo lastno življenje.

Tistemu, ki jih ne pozna, marsikaj ''obvisi'' v zraku!


Obiskovalce omenjenih srečanj spodbujam, da se začenjajo več in bolje pogovarjati. Pa ne le znotraj družinskega kroga- tudi sicer.

Tam, kjer ni pogovora, se problemi zelo radi (po nepotrebnem) kopičijo. 


Veste, molk ni zlato, še nikoli ni bil!


Sprašujejo me tudi, kako priti do družinskih zgodb. Odgovor je zelo enostaven. Bližnjim preberite zgodbo iz knjige, potem pa jih vprašajte:''Poznate podobne zgodbe, morda celo hujše, drugačne, bolj zanimive?'' Redki so, ki ne bi sprejeli ponujenega izziva.


Spominjam se gospe z ene od srečanj. Iskreno je povedala, da so jo prav knjige Ogenj, rit in kače niso za igrače spodbudile, da je svojim hčerkam zaupala, kakšen je bil njihov ded. In kaj je počel z enim od sinov.


Skrivnost, ki ji je kot mlinski kamen ležala na duši, se je razblinila. In tudi hčerke so po njeni izpovedi razumele marsikaj, zaradi česar jim je bilo pogosto zelo nelagodno, ko so prihajale k starim staršem na obisk.

Če bi želeli naročiti ''Moške zgodbe'', tretji del knjige OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE
s popustom stane 25 €, 

je tukajle povezava: https://goo.gl/1qx5mf
 

Lahko pa kar na mail jutri2052@gmail.com
Na voljo sta še tudi prvi in drugi del.
Pomembno: ponatis prvega dela je prenovljen in dopolnjen z novimi zgodbami.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH