pa tako malo je treba!




Živimo v čudnih časih. Nenehno govorimo o enakosti, toleranci, strpnosti. A toliko čisto nasprotnih čustev, kot jih doživljam zadnje obdobje, jih nisem niti pred 30 leti in več. Še huje: imam celo občutek, da bolj, kot kdo poudarja strpnost, bolj jo krši!

''Če nisi narejen po mojih vatlih, pojdi stran! Če nisi mojega političnega prepričanja- izgini izpred oči! Če se ne klanjaš istim vrednotam kot jaz- kaj še počneš v moji bližini?! Če ne izhajaš iz podobnega ali boljšega socialnega okolja, se s teboj nimam kaj pogovarjati!''

Ljudje znajo biti v prepričanju, da so sami najboljši, do drugih zelo kruti, netolerantni. 

Na lastni koži občutim očitke, kadar rečem to ali ono, kar komu ni povšeči. Ker sedim za mizo ob osebah, ki komu niso všeč. Ker povem, kar mislim. Ker imam zadnje čase sivo barvo las, pa me to ''postara''. Ker si ''drznem'' govoriti o vsem, kar pišem in ustvarjam – češ, dobro blago se samo hvali!

Ob e-pismih, ki jih včasih dobim, ne vem, bi se smejala ali jokala.
Zelo rada imam življenje, ljudi, s katerimi se srečujem. Rada poslušam zgodbe, se učim, pogovarjam. Še zmeraj- kljub letom- rada počnem kup stvari. Upam, da tudi tistih, ki me ''vlečete za ušesa'', nisem nikoli užalila ali prizadela. 

Zvečer, ko se hiša umiri, rada zlezem na kavč z mirno vestjo.
Pa boste rekli, poglej jo, lisico, spet govori samo o sebi in ne odneha!
Ja, drži! Metla je zato pri roki, da z njo pometamo pred lastnim pragom!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH