v pričakovanju izida ''Moških zgodb''....

Včasih dobim na mizo tudi kakšno zgodbo, ki mi jo napišejo ''na roke''.
Če nisem zbrana in ''pri stvari'', se mi lahko naredi velika nerodnost.
Tako sem urejala nek rokopis in spregledala, da je eden od pripovedovalkinih otrok v nadaljevanju kar naenkrat izginil. Zmanjkal.
''Milena, nekaj ne štima!'' me pokliče lektorica.
V tekstu začnem iskati ''izginotje'', pa ga ne najdem.
Pokličem pripovedovalko in jo pobaram, kaj se je zgodilo z otrokom. Zakaj je na začetku zgodbe še bil, čez nekaj strani pa se ji je zapisalo, da je bila ''prvič noseča''.
Pripovedovalka je bila nekaj časa tiho....
Preveč tiho.
''Zagovorila sem se...O čisto prvem otroku bi morala molčati. Ker ga res ni več. Dala sem ga v posvojitev.....''
Zgodba polna prevar, spolnega nasilja, zlobne matere in alkohola in še česa je tako dobila manjkajoči kamenček v mozaiku nekega življenja, dolgega komaj dobrih petdeset let....
''A lahko zgodbo vseeno objavim?'' sem jo vprašala.
''Tako in tako nimam kaj izgubiti,'' se je glasil odgovor.


 če bi želeli v prednaročilu naročiti 3. del Ogenj, rit in kače niso za igrače - MOŠKE ZGODBE, prilagamo povezavo: https://goo.gl/1qx5mf 

Knjiga bo na voljo v torek, 15.10.2019


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH