ogledalo, kakršnega še nismo imeli v rokah


 
Sredi poletja me je obiskala novinarka, s katero sva se pogovarjali o mojih zgodbah. Tudi o ''moških'', ki so bile takrat že tik ''pred zdajci'', da poromajo k lektorici Marjeti.
Sogovornica sodi v mlajšo generacijo in ji nikakor ni bilo jasno, ko sem trdila, da je še zmeraj ogromno staršev, ki se z otroki ne pogovarjajo o spolnosti, še manj o čistoči intimnih delov.
Ni verjela. Zdelo se ji je nemogoče predvsem zato, ker so bili- hvala Bogu – njeni starši drugačni.
A ni mirovala. Žilica ji ni dala miru.
Začela je poizvedovati malo tu in malo tam. Prišla je še do bolj katastrofalnih podatkov, kot so bili moji.
Denimo: koliko staršev pouči otroka, v kakšne namene in kdaj se uporablja bide, ki je danes del malodane vsake kopalnice?
Povedala je, da ga več kot polovica uporablja zgolj za ''umivanje nog'', 80% njenih sogovornikov starih do 30 let, pa so se do spoznanja, čemu bide sploh služi, prikopali sami.
Staršev, ki bi otroke že od malega učili, da si po veliki potrebi umijejo zadnjično odprtino pod toplo tekočo vodo, je bilo komaj kaj: trije od dvajsetih.

 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓💗💗

Ljudje, ki me ustavljajo na cesti, zmajujejo z glavami, češ, pišeš o stvareh, o katerih pošten človek ne govori na glas.
Pa je res tako?

Moji ''moški'' sicer o bidejih niso govorili, so pa spregovorili o sebi in o svojem (skritem) čustvenem svetu, ki je mičkeno drugačen, kot pravi ''javno mnenje'' ali običajni ''predsodki''.

In tudi zato so pristali, da se njihova zgodba objavi necenzurirana. 
Kar me je strašno razveselilo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH