Kako čas beži!

 






Kako čas beži!

Več kot 365 dni je že preteklo, ko je zagledala luč sveta knjiga KJE JE OTROK?.
V kratkem bo- tako kot že dve otroški- tudi na Amazonu.
*
V bistvu je izšla v zelo neugodnem času, ko ljudje vedno manj berejo.
Otroško-mladinsko literaturo so pred 30 in več leti tiskali v več kot 100.000 izvodih, Danielle Steel, Victorio Holt in Holt in podobne pa ne manj kot cca 70.000 izvodih.
Slovenske pisatelje so nekoč natisnili tudi v nekaj deset tisočih izvodih.
Danes me sem in tja nesebično tolaži misel, da se množično bere vsaj tisto, o čemer slišimo v medijih...Morda!
*
Povpraševanju in ponudbi se je prilagodila lesna industrija. Nekoč so bile knjižne police del dnevnih regalov. Danes? V reklamnih letakih znanih slovenskih prodajalcev, so regali za dnevne sobe brez knjižnih omar.
*
Tisti, ki v Sloveniji pišemo, smo nekako razdeljeni na one, ki jim knjigo izda založba, morda pomaga tudi JAK, in na samozaložnike, med katerimi sem tudi sama.
*
Ne vem za druge, a do svojih knjig se zelo odgovorno obnašam. Dragocene so mi in se trudim, da ne obležijo na policah- pozabljene kot lanski sneg.
*
Zadnjič mi je eden od FB sledilcev napisal: ''Tvoje knjige me ne brigajo, zapiši kaj, da bomo lahko brali!'' Zabavna misel, vsebinsko celo kontradiktorna, a sem jo že tolikokrat slišala, da me tudi razjezila (užalila) ne več. 🙂
*
Spominjam se let, ko sem prišla v Ljubljano, študirat. Pisala sem za Anteno, Ljubljanski Dnevnik, celo za Mladino nekaj člankov, delala sem na radiu, v t. i. turističnih informacijah (urednik je bil Milenko Šober).
Mislite, da sem skromne honorarje zapravila za cunje ali cigarete? Ne!
Za vstopnice za v kino in gledališče in-seveda, za knjige. Ko sva šli z Meto po maturi v Anglijo, kaj mislite, da sem privlekla s seboj v potovalki? Knjige! Še danes jih hranim!
*
Kako ponujati knjige danes, ko smo ''vzgojeni'' tako, da smo do tistega, česar ni v medijih, nekako nezaupljivi?
Kako govoriti o knjigi, da te niso prehitro siti'', da ljudem ne greš na živce?
Nimam recepta.
*
Ko pogledam skozi okno, vidim le strehe in belino. Tako, kot v starih časih.
Lepo.
Vsaj nekaj!❤️







Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH