ŠE ZMERAJ MED NAJBOLJ BRANIMI KNJIGAMI!


ZADNJIH NEKAJ LET SE TRUDIM, DA ''IGNORIRAM'' UNIČUJOČI SLOVENSKI PREGOVOR, KI SE GLASI:''Dobro blago se samo hvali.''
🍒

Seveda s tem tvegam, da se nekateri ljudje zgražajo, a nič hudega!
Ko s trudom dosežemo kaj dobrega, ko nam uspe, moramo o tem uspehu povedati na glas!
Ste slišali?!
MORAMO!
ČE SAMI NE BOMO- NE BO NIHČE NAMESTO NAS!
NE POZABITE TEGA!
❤️🙃❤️🙃❤️🙃❤️🙃
https://home.izum.si/cobiss/top_gradivo/default.asp…
Zelo sem vesela, da se knjiga Ogenj, rit in kače niso za igrače tako dobro bere!
Še bolj pa sem bila vesela, ko mi je Mitja K. (eden od bralcev) ob Božiču napisal voščilo s takšnim pripisom:
"Zaradi vaše knjige sem odpustil mami. Zaradi vaših zgodb bolje razumem ženo in jo imam zato, ker je drugačna, še toliko raje. Zaradi vaših zgodb bom naredil vse, da moje hčerke ne bo doletela podobna usoda, kot mnoge mlade, ki jih starši brez iskrenih pogovorov spustijo v ta pokvarjeni svet. Prav tako pa bom naredil vse, da tudi sam ne bom moški, kot so mnogi drugi."

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH