Google+ Followers

četrtek, 24. marec 2016

Kogar ne bo, mu bo žal!

 




Spoštovani,

4. tematska konferenca z naslovom Kako povečati prodajo? bo. In to kakšna! Založniške projekte nam bodo predstavljali ljudje iz panoge, ki jih poznamo, jih srečujemo, ki živijo za knjige in od knjig. Niso (še) napisali knjig o prodaji in marketingu, so pa prodali vsi skupaj več deset tisoč knjig. Vsak bo imel na voljo 20 minut, da nam predstavi cilje, idejo, izvedbo in rezultate projekta. Spoznali bomo dobre prakse, pridobili ideje in inspiracije, povečali svoje znanje, se utrdili v prepričanju, da tudi sami delamo prav (ali pa tudi ne). Ne gre za deljenje nasvetov ali čarobnih formul. Predstavljenih projektov seveda ni mogoče preprosto prekopirati. Vsak je unikaten. Gre za to, da spoznamo, kako delajo in razmišljajo drugi in da morda to uporabimo pri svojem delovanju. Projekte nam bodo predstavili:
·         Andreja Žnidaršič (CZ) Kako z družabnimi omrežji ustvariti povpraševanje po izdelku/SSKJ
·         Anja Keber (Sodobnost) Mednarodni projekt/ Naša mala knjižnica
·         Bojana Zarnik (Konzorcij) Knjižni abonmaji za vse generacije/Fejstbukerji, Knjižne peripetije, Čajanke z Manco, …
·         Klemen Košir (samozaložnik) Neodvisno založništvo med mitom in resničnostjo/Plava-knjiga o plavi ribi
·         Milena Miklavčič (samozaložnica) Zgledovanje po vrhunskih športnikih/Ogenj, rit in kače niso za igrače
·         Samo Rugelj (UMco) Izdajanje in prodajanje prvencev neznanih avtoric/Bela dama, Kaj pa vidva čakata
·         Tatjana Stojić (MKZ) Krepitev blagovne znamke/Maček Muri
·         Valentina Smej Novak (Totaliteta) Na presečišču kulture in kulinarike/KulKul

4 ure čistega adrenalina! In to brezplačno.

Kogar ne bo, mu bo žal!
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar