Čas je za nove izzive



Ženske so zagledale luč sveta leta 2011, približno ob tem času.
Ko se danes ozrem čez ramo, z radostjo v srcu ugotavljam, da smo v dveh letih prehodile zanimivo, pestro, razburljivo in žmohtno pot.
Imele smo kar 111 predstavitev- morda še kakšno več- srečale smo se z bralkami in bralci, zapletle smo se v številne pogovore, ki so rodili takšne in drugačne komentarje na račun knjige.
Še posebej mi bo ostalo v spominu druženje z bralci v knjižnici v Logatcu.  Tamkašnji knjižničar, Aldo Komar, je po srečanju dejal, da je bil moj literarni večer najboljši, kar so jih v 20 letih imeli v njihovi knjižnici.
S podobnimi pohvalami tudi po drugih knjižnicah niso skoparili.
Vsaka pa je na svojstven način pobožalo mojo dušo.....!

Ženskam kar ne morem reči nasvidenje. Nenazadnje so še zmeraj zelo ''žive'', bralci si jih izposojajo v knjižnicah, skupaj z ''Ženskami'' odhajajo na dopust in z njimi poležavajo na domačem balkonu.
Ženske mi še danes ogromno pomenijo. Posebno tiste zgodbe, v katerih so mi različne gospe dovolile, da delčke njihovega življenja vtkem v zgodbe in jim dam mesto v knjigi.
Simona J., ena od bralk, ki je na knjigo naletela v bolnišnici, mi je pred dnevi pisala:''Spoštovana Milena, pojma nisem imela, da lahko nekdo napiše tako zanimivo knjigo o ženskah. Prebrala sem jo v enem dnevu, sedaj jo berejo že druge. Malo erotike, ki je v knjigi ne manjka, požene kri po žilah!''


Počasi prihaja čas za drugo. Slikanica o Galu je že v pripravi za tisk.
Za odrasle bralce pišem novo, ki nosi delovni naslov Agn, ret pa kače, niso za igrače.



Julij in avgust sta ravno pravšnja meseca za moje ''Ženske''. Če te premamijo in če jo prebereš tudi ti, lahko sporočiš svoje mnenje?


Komentarji

  1. Pozdravljena, Milena :)

    Ženske sem prebrala takoj, ko sem se vrnila iz Domžal. Lahko rečem le, z veseljem prebrano. Vsega po nekaj od humorja, erotike do neverjetne krutosti.
    Ni mi žal, da Ženske imam in jih lahko vedno znova jemljem v roke.
    Žal mi je, da mi ni uspelo na nobeno izmed predstavitev.
    Bodi lepo in še veliko napiši :)

    Lp, Lea - Ivanka

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, upam, da se vidimo kdaj naslednjič.
    Srečno!
    mm

    OdgovoriIzbriši
  3. Menim, da je ta knjiga tudi za moške. Saj prav oni skoraj nikoli žensk ne razumejo, ali pa nočejo razumeti. Predvsem pa ne razumejo, da je VSAKA NAPAKA ŽENSKE, KRIVDA MOŠKIH.
    Milena, ti pa si s svojimi predstavitvami po Sloveniji blizu dosedanjega rekorda, če ga nisi že tudi presegla?
    Čestitke!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti