Bi sodelovali?

 

(fotka: Šimen Zupančič)

Za menoj je 70 let življenja. V minulih letih se je dogajalo marsikaj. Ni zmeraj ''sijalo sonce'', bilo je tudi ''oblačno'', včasih je ''grmelo'', švigale so strele in različne ujme prav tako niso prizanašale.

A mi je prav takšno življenje dalo nekaj, kar je poleg moje družine, zelo zelo dragoceno.

 ***

Že zelo zgodaj so me začele zanimati zgodbe drugih ljudi.

Bila sem še skoraj brez življenjskih izkušenj, ko sem jim prisluhnila. Z leti je poslušanje in zapisovanje zgodb postal moj način preživljanja tako imenovanega ''prostega časa''.


***

Iz teh zgodb sem črpala moč, ko mi je bilo hudo. Zgodbe so me o življenju naučile več kot kateri koli učbeniki.

Ko naletim na življenjsko uganko, ki se mi zdi nerešljiva, odprem eno od knjig Ogenj, rit in kače niso za igrače.

***

Življenjski vzorci se, žal, ponavljajo iz roda v rod. In v mojih knjigah jih je ogromno.

 *** 

Še malo, pa bo izšla četrta knjiga iz zbirke Ogenj, rit in kače niso za igrače. Njen podnaslov bo ''Poglejte, moji ljudje prihajajo''.

 ***

Vesela bi bila, če bi lahko v uvodu te knjige objavila tudi nekaj citatov bralcev, tudi mojih virtualnih prijateljev. Morda vas, ki ste prve tri knjige že prebrali ali pa tistih, ki so jim resnične zgodbe pri srcu in jih radi spremljajo ter se iz njih učijo.

Bi delili z menoj svoje mnenje?

v Čast mi bo!

Lahko ga objavite spodaj, lahko ga mi pošljete na zs, po želji.

 Če ne veste, o čem bi pisali?:


1.       Kaj mi pomenijo resnične zgodbe iz življenja?
se iz njih lahko česa naučim?

2.       Kako pomembne so izkušnje drugih v času, ko veliko ljudi misli bolj nase kot na druge?

3.       ali se ti zdijo takšne zgodbe dovolj iskrene, da jim verjameš?

4.       Ali imaš koga, ki mu lahko zaupaš, ko se znajdeš v stiski?

5.       Ali je prav, da se ljudje izpovedujejo, pripovedujejo celo o svojih intimnostih, bi morali o njih molčati?

6.       Zakaj so osebne izpovedi tako pomembne?

7.       Itd.itd.




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH