naše potrebe po ljubezni in zavetju

 



Anina fotka:"Eden tistih večerov je, ko sem vesela, da sem sama doma!"


💗

Včasih se zgodi kar nekaj besedovanja, kadar odločno odklonim, da bi v objavljenih zgodbah ostala ''prava'' imena. V knjigi, ki jo imate v roki, je samo ena takšna, pa še ta zgolj zato, ker je bila kakšno leto prej objavljena v Občasniku.

No, in tudi ena od pripovedovalk se je na koncu koncev le s težavo strinjala, da sem njenim bližnjim imena spremenila, njeno je ostalo enako.

Ko je – še svežo in toplo knjigo- dobila v roke, je, seveda, najprej prebrala svojo zgodbo.

Iz neznanega razloga, ki si ga ne more pojasniti, je bila vesela, da se je odločila za anonimnost.

Danes se strinja z menoj, da je bistvenega pomena njena zgodba in ne, da bi ljudje, ki njene bližnje poznajo, mrzlično prežvekovali napisano, češ tole je bilo povedano preveč, tole premalo.

Takole mi je danes napisala:« V življenju sem s strani tistih, ki bi me morali imeti najraje, doživela ogromno krutega. Če bi to počeli, hipotetično rečeno, ko bi bila že odrasla, ko bi se lahko branila, bi bila moja bolečina manjša. A kaj, ko so udarci padali po meni takrat, ko sem bila otrok…

Nočem, da bi se ljudem smilila, nočem, da bi me pomilovali. Bližnjim sem odpustila, zamere sem vrgla čez ramo, četudi gorja, ki so mi ga povzročili, ne bom nikoli pozabila.

Mojega moža poznaš, moja dva odrasla otroka tudi. Na lastne oči si videla, da se imamo radi, da smo srečni. Prepričana pa sem, da bi lahko bilo marsikaj drugače, če zamer ne bi predelala, če jih ne bi zaupala tebi.

Hvala ti za priložnosti, da sem te lahko obiskala, hvala ti za drobnjakove štruklje na ''žup'', hvala ti, da sem ti svojo zgodbo lahko povedala v več ''kosih'', ker samo v enem ni šlo.«

 

Od srca hvala tudi za vse vaše druge odzive! Hvala vsem, ki želite odkrivati zgodbe, ki jih še ne poznate, a jih je življenje napisalo z lastno roko.

Hvala vsem, ki v zgodbah ne iščete ''literature'' kot takšne, še manj ''umetniškega ustvarjanja! Ker to, kar se je zapisalo v zbirki Ogenj, rit in kače niso za igrače, so le dokumentirani zapisi ljudi, ki so želeli spregovoriti.

Hvala tudi vsem, ki knjig ne primerjate s knjigo Alenke Puhar:Prvotno besedilo življenja. Ker je med njo in zbirko Ogenj, rit in kače niso za igrače bistvena razlika: Puharjeva je raziskovala na podlagi stvarnih in literarnih zapisov, spominov in pričevanj, medicinskih in pedagoških tekstov, verske literature, časnikarskih zapisov, statistike itn. Njena raziskava sega v 19.stoletje.

članek

Nasprotno pa so zgodbe iz zbirke Ogenj, rit in kače niso za igrače iz prve roke, napisane so po pripovedovanju, zajemajo pa čas 20. stoletja!

Hvala vsem še enkrat in hvala tudi vnaprej vsem tistim, ki boste knjigo ali kupili pri meni ali na spletu ali v knjigarni.

Naročilo na : jutri2052@gmail.com





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

EVA IN OČE

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH