veselje ali žalost?!










Pogosto mi rečejo, da so zgodbe iz mojih knjig ''samo žalostne''.

To sploh ni res!

Vsaka zgodba pripoveduje o neki preizkušnji, ki jo je pripovedovalec/ka v življenju doživel/a! Pred in po njej so lahko živeli čisto spodobno in veselo in srečno življenje!

Predstavljate si, da bi – ko bi stopili v prepolno ordinacijo pri zdravniku – dejali, da je Slovenija ''polna'' bolnikov, da ''zdravih'' sploh ni več!

Pa ni tako, kajne?

Ko se bolniki – eni prej, drugi malo kasneje- opomorejo, so spet zdravi!
Enako je s tistimi, ki doživijo kaj hudega! 


Prej in potem so lahko celo segali po zvezdah!

Veseli bodimo, da so v sebi začutili željo, da se izpovedo! In le želijo deliti svoje izkušnje z drugimi, da ne bodo, če se jim zgodi kaj podobnega, bolj previdni?


Sprašujejo me tudi, zakaj ne pišem zgodb o srečnih ljudeh?
Mar niso najbolj srečni tisti- z izkušnjami?

Ljudi, ki bi jim bilo dano, da jim gre vse po maslu, je strašno malo. Komaj kaj. In če so, dvomim, da bi ''recept'' za svojo srečo želeli deliti z drugimi!


Največja sreča, ki jo v življenju doživimo, je, da se znamo ''pobrati'', ko pademo na kolena!

Da znamo videti ''luč na koncu tunela'',.

Da znamo biti zadovoljni z ''drobnarijami'', ki nam jih nudi vsakdan.

Da znamo ceniti to, kar imamo: od zdravja naprej.



Še ena zgodba, ki sem jo nekoč slišala:

Nekoč se je sredi morske nevihte znašel zelo pobožen gospod. Ko mu je sunek vetra prepolovil jadrnico, se je znašel med neusmiljenimi morskimi valovi. Ker je bil prepričan, da ga bo- zaradi edinstvene vere- rešil sam Bog, je odklanjal prvo, pa drugo in tretjo….ladjo, ki so pripeljale mimo, da bi ga rešile.

Sledila je neizbežna smrt. In ko se je znašel v nebesih, pred božjim obličjem, je očital Bogu:''Pa tako sem veroval vate, pa tako sem ti zaupal, da me prideš rešit, ko bom v stiski!''

Bog pa mu je odgovoril:''Saj sem te poskušal, pa si mojo pomoč odklonil. Poslal sem ti prvo, pa drugo, pa tretjo ladjo….!''


Tudi ta, kratka zgodbica posredno spregovori o tem, da ni dobro, če smo gluhi in slepi za vse, kar se dogaja okoli nas!

Učiti se na zgodbah drugih je sploh dragocena izkušnja, celo zlata vredna!
Zakaj tega ne bi izkoristili, če lahko?




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH