nova knjiga bo na voljo 30. septembra!

 


Zgodba, ki jo boste prebrali v nadaljevanju, je iz pete knjige 

OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE, ki izide ta teden. 

Sega v šestdeseta leta prejšnjega stoletja. Ženski, ki mi jo je zaupala, so v porodnišnici odvzeli otroka z besedami, da ga bodo »pozdravili« poporodne zlatenice. Osebju je izročila zdravega otroka, a so ji vrnili telesnega in psihičnega invalida.


ODLOMEK:

»Popadke sem dobila v nedeljo zjutraj. Ves čas, ko so trajali, sem se tolažila, še malo, še čisto malo, pa bom držala v naročju svojega otroka. Miši je bil zelo lep, zdrav in živahen otrok. S kakšno ljubeznijo sem ga stiskala k sebi, objemala in ljubkovala. Bila sem presrečna. Žal pa je tretji dan zbolel za zlatenico. 

Na oddelku je bila tudi neka dr. S. Bila je živ hudič. Mojega otroka je, ne da bi me vprašala, odnesla nekam, kam, je nisem smela vprašati, ker se je že prvič s takšno ihto zadrla name, da so pokale šipe. Tudi nihče od osebja si ji ni upal nič reči. Vse, kar sem izvedela, je bilo, da mu je sama naredila zamenjavo krvi, a ker ni šlo preko popka, mu je prerezala rokico. Ta je pozneje visela ob njegovem telesu, z njo si ni mogel nič pomagati. Mene je ignorirala. Bolj, kot sem jo spraševala o otroku, bolj je molčala.« 

O dogajanju na tem oddelku podrobneje opisujem v svoji knjigi peti knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače. Na tem mestu pa dodajmo le, da si je ta zdravnica vzdevek »pošast« več kot zaslužila. 

Po spodbudi enega od pediatrov je mama tega nesrečnega otroka primer predstavila na pediatričnem kongresu v Ljubljani. »Spoštovani kolegi, prisluhnite njeni zgodbi. To se lahko zgodi, če ima zdravnik preveliko oblast,« je njeno pričevanje pretreseno pospremil profesor.  


Peto knjigo s podnaslovom Lučkine in druge zgodbe iz zbirke OGENJ, RIT IN KAČE NISO ZA IGRAČE, lahko kupite v prednaročilu za 20€.

Pišite na e-mail: jutri2052@gmail.com




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

EVA IN OČE

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH