top brane knjige 2017

Takole pravim:''Ko knjigo pišem, je to velik užitek, radost, pričakovanje, tudi neprespane noči, ko iščem prave zgodbe. 
Ko pa je knjiga napisana, natisnjena, ko jo dobim v roke, ja, takrat pa se prične neko povsem druga, zgodba, drugačno garanje: o knjigi je treba govoriti. 
Pri tem pa moram biti dovolj iskrena, da prepričam bralce, da jo vzamejo v roke.
Ker sem samozaložnica, to, kar počnem, MORAM početi. Država niti v najbolj pregrešnih sanjah ne migne s prstom zame!"

Od srca hvala vsem, ki ste jo že prebrali in tudi tistim, ki jo še boste. 
Ko knjigo odložite, brez slabe vesti pomislite tudi, da je v njej še ščepec ''dodane vrednosti'', ki ga niste poznali.

Ta dodana vrednost se skriva v preprostem, a nevidnem ''ozadju'', ki bralcu lahko spregovori tudi o več kot 33.000 prevoženih kilometrih do različnih krajev po Sloveniji, kjer so potekali literarni večeri, govori o več kot 850 takšnih večerih, o nešteto bolj ali manj intimnih pogovorih, ko sem poslušala vaše zgodbe.

Če sem iskrena, sem- na koncu koncev- ponosna tudi nase, da mi (četudi je ta del skregan s slovenskim značajem) ni nerodno govoriti na glas ne o knjigi ne o tem, da je pot do bralcev težka, posuta tudi s trnji, odpovedovanji, različnimi poleni pod nogami....
A vseeno: ste me že videli s sklonjeno glavo?
Ne še!
Ker se ne vdam!

Še ''huje'': o tem, kaj je treba storiti za svojo knjigo, govorim tudi drugim!
Res- hvala vam zelo od srca, da mi prisluhnete!
Milena




               TOP BRANE KNJIGE 2017

 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti