IŠČEM MOŠKE ZGODBE!





Lansko poletje je bilo- vsaj zame- zelo pestro. Končevala sem s knjigo, bila v pričakovanju četrtega vnuka, veliko sem pešačila, tudi po petnajst kilometrov na dan.
Nekoč me obišče Matija, nekakšen deseti brat poznega 20. stoletja. 


Kramljala sva vse dopoldne, nakar mi predlaga, da napišem še tretjo knjigo, ki bi bila posvečena moškim zgodbam.
Obljubila sem mu!


Vseeno me je mičkeno skrbelo, da bodo moški manj zgovorni, bolj previdni pri pripovedovanju. Na srečo ni tako! Kar dobro jim teče beseda!


Zgodb se je že kar nekaj nabralo in po izkušnjah, jih bom razdelila na tri dele:


1. Oče (ded) je pripovedoval
2. Nekaj neverjetnega se mi je zgodilo (moške zgodbe srednje generacije)
3. Mlade generacije


Če bi se tudi kdo vas, i tole berete, odločil, da mi pove svojo lastno zgodbo ali zgodbo očeta, deda, brata, partnerja, sina…. bom vesela. 

Le to bi prosila, da mi jo pošlje ali sporoči – če se le da – anonimno. 
To pomeni, da že pripovedovalec sam spremeni imena glavnih junakov zgodbe.

Zgodbe naj bodo osebne, povezane s čustvi, razočaranji, ljubeznijo, odnosi………….


Ne zanimajo me imena- zanimajo me zgodbe!

 
Tako kot že od nekdaj!
Moj mail
Jutri2052@gmail.com

Komentarji

  1. Da, lahko se strinjam z dejstvom, da so nekateri tako imenovani uroki prevara, ker sem postal žrtev pred nekaj tedni, ker sem bil tako nestrpen, da bi vrnil svojega ljubljenega moškega Antona, kako naj vem, da so nekateri uroki prevara je to, ko začnete komunicirati z njimi po e-pošti ali telefonu Whatssap, in ni dokazov, da je vaše delo opravljeno tako, da vam pokažete fotografije preseka njihovega templja med postopkom ljubezenskega črkovanja ali prosite uroka, naj vam pove kaj početi doma, postopek ljubezenskega črkovanja mora biti praktičen izgovarjanje molitev za zaklepanje tudi v svojem osebnem prostem prostoru doma. Drigbinovia izvajalec ljubezenskih urokov je resničen, ker vam bo povedal, kako narediti ljubezenski urok sami v vašem domačem prostem prostoru ponoči, ko vsi drugi spijo v vaši hiši, nato pa vam bo Drigbinovia dal navodila, kako narediti ljubezensko molitev sami, ne da bi motili ali zahtevali več denarja. To je, kako se ločiti od lažnega izvajalca ljubezenskih urokov in resnično dobrega delujočega izvajalca ljubezenskih urokov, ki dobro delujeta. To odkrijem sam in mi deluje, potem ko v svoji hiši izgovorim nekaj molitev, Drigbinovia mi pove vse, kar je bilo treba narediti. Skrbno sem sledila vsem njegovim navodilom in v naslednjih dveh dneh me je poklical moj bivši ljubezen Anton, vrnil se mi je še isti teden, ko je bila opravljena molitev za ljubezenski urok. to je zelo res, izkoristil sem to priložnost, da priporočim kanal ljubezenskih urokov Drigbinovia vsem, ki iščejo pravega izvajalca ljubezenskega uroka, da bi ga nujno vrnili bivšega ljubezenskega partnerja doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp ga na +12162022709 ali Viber +12066713285 hvala vsem, ki ste jih vzeli čas za branje in želim vam vso srečo in srečo v vajini ljubezenski zvezi/porokih. bog te blagoslovi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni vsi, želim deliti svojo neverjetno izkušnjo z največjim urokom dr. WALEOM. Moj mož me je varal in ko sem izvedela, da sva se sprla, kar je pripeljalo do tega, da je on zahteval ločitev, sem jokala in zbolela sem, ker sem ga res ljubila. ko sem na spletu iskal ljubezenske citate, sem videl, da ljudje govorijo o njem in njegovem odličnem delu, katerih primer je bil podoben mojemu, pustili so njegove kontaktne podatke, stopil sem v stik z njim in rekel mi je, naj me ne skrbi, da bo čez nekaj tednov preklical ločitev in da moj mož se bo vrnil k meni, ko bom naredila vse, kar je zahteval od mene, na moje največje presenečenje naslednji dan zvečer je bil to moj mož, pokleknil je in me prosil, naj ga sprejmem nazaj, hvala še enkrat Dr WALE, res ste blagoslov zame. Lahko vam tudi pomaga. kontaktirajte prek WhatsApp/Viber: +2347054019402 ali e-pošte: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih se v naših zakonih zgodi sranje, vendar ne bo vedno trajalo, ko se borimo, da bi jih popravili, imela sem težave s poroko Julij 2021 bila je grozna izkušnja, da sem skoraj izgubila zakon, mož je mislil, da ga varam, ker sem vedno prejemal klice iz službe, poskušal sem mu pojasniti, da so samo moji sodelavci, nikoli mi ni verjel, vložil je zahtevo za ločitev in dokumenti so bili zunaj, zame je bilo kot sanje, vendar je bilo vse resničnost, moral sem ga ustaviti, ker ljubim ga, bil je lep zakon in sploh si nisem mogel predstavljati, da bi zapustil zakon, moral sem poiskati pomoč pri dr. WALE-u. Razložil sem mu svojo situacijo in seveda mi je pomagal, pripravil mi je ljubezenski urok in mi je zagotovil varnost, moj mož je prekinil ločitev in me spet ljubil, zato sem tukaj, da ljudem povem o DR WALU in kako mi je pomagal. Če se soočate s težavami v zakonu in razmerju, ga kontaktirajte na WhatsApp/Viber: +2347054019402 ALI na e-pošto: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH