ogenj, rit in kače niso za igrače










...trud & užitki četrt stoletnega dela, prihajajo iz tiska.....
Rojstvo v kakršni koli obliki je zmeraj prijetno, če pa traja ''nosečnost'' toliko časa, kot pri tej knjigi, pa sploh...
Nekoč, ko sem prvič naletela na zgodbe, ki so pripovedovale o najbolj skritih, zelo intimnih dejanjih spolnosti naših prednikov, sem spoznala, da sem ''na sledi'' nečesa, o čemer nihče nič ne ve, pa tudi kakšnih podobnih zapiskov o tej temi nisem zasledila.
Pripovedi o tem, kako so se imeli radi naši predniki, so postali moja ''pot'', po kateri sem hodila vrsto let in nazadnje prišla do ''konca'', slišano pa bo moč v obliki zanimivih in sočnih zgodb prebrati v knjigi Ogenj, rit in kače niso za igrače.
Dodala sem še poglavja o življenju dekel in hlapcev, o tem, kakšno je bilo na začetku 20. stoletja otroštvo dedov in babic, kako so se po 2. svetovni vojni zidale hiše. Med drugim so me zanimali odnosi med taščo in snaho, kako so se nekoč rojevali otroci, kako in zakaj so se ljudje sovražili med seboj.
Posebno poglavje je namenjeno dedu Luki, ki je bil znana žirovska legenda.
Mislim, da je knjiga na okoli 350 straneh vredna vaše pozornosti. Konec koncev si upam trditi, da podobne v slovenskem knjižnem prostoru do sedaj še ni bilo.
Milena Miklavčič

 




Knjiga izide pri založbi JUTRI 2052, stane 30€.
Naslovnica barvna, knični blok čb.
Če v prednaročilu naročite več kot 5 knjig hkrati, vam priznamo 20% popust.
Hkrati s knjigo Ogenj, rit in kače niso za igrače izide tudi slikanica o dečku Galu, ki je bila letos junija nagrajena na Mednarodnem literarnem natečaju v Avstriji, v Schwanenstadtu.
Cena:15€. (trde platnice)
Naročila sprejemamo na mail:
 jutri2052@gmail.com ali na GSM 064 110 466

S spoštovanjem,
Založba JUTRI 2052, k.d.





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

SODOMA IN GOMORA

ZAPIS O ROJSTVU, SPLAVU, OTROCIH

Življenje je polno modrosti